Achizitie directa: Program informatic cu ajutorul căruia, să se gestioneze evidența, urmărirea și derularea contractelor de monitorizare a calității apei potabile
Achizitie directa: ”program informatic cu ajutorul căruia, să se gestioneze evidența, urmărirea și derularea contractelor de monitorizare a calității apei potabile la primării și agenți economici precum și a comenzilor ferme pentru alte prestații menționate în Ordinului MS Nr.208/2012”
Data si ora limita pentru depunerea ofertelor 12.07.2016 ora 10.00
Depunerea ofertelor se va face la: secretariatul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Loc.Alba Iulia, str.B-dul Revoluției 1989,Nr.23,cod postal 510077
1. Modul de prezentare a ofertei, inregistrate si semnate: în plic sigilat și inscripționat cu ” a nu se deschide înainte de 12.07.2016 ora 10 ”, cu mențiunea Direcția de Sănătate Publică , denumirea obiectului achiziției și va conține obligatoriu :
· Oferta tehnică care va cuprinde descrierea a ceea ce urmează a fi achiziționat în concordanță cu specificațiile din caietul de sarcini
· Oferta financiară se va face conform caietului de sarcini atașat.Ofertele parțiale vor fi respinse.Oferta financiară va fi prezentată pentru : programul informatic cu ajutorul căruia, să se gestioneze evidența, urmărirea și derularea contractelor de monitorizare a calității apei potabile la primării și agenți economici precum și a comenzilor ferme pentru alte prestații menționate în Ordinului MS Nr.208/2012 și va include toate costurile cu aplicația, implementarea și garanția produsului.
De asemenea, oferta financiară trebuie să se încadreze în limita valorii estimate propuse, respective 25 000 lei fara TVA.Prețul ofertat va fi exprimat în lei fără TVA, și va include toate cheltuielile aferente îndeplinirii obligațiilor prevăzute în caietul de sarcini.
Ofertanții vor preciza în oferta financiară și informațiile privind identificarea ”produsului ”in catalogul SEAP ( denumire „ Program informatic monitorizare contracte apa „cod CPV 48000000-8 ” Pachete software și sisteme informatice ”)
· Ofertanții vor depune odată cu oferta financiară și următoarele documente:
- Datele de identificare ale societății : adresă, nr.de înscriere în registrul Comerțului CUI sau Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului, care să cuprindă informații reale/actuale la data limită de depunere a ofertei, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic , care trebuie să aibă corespondent cu obiectul achiziției;
- Fișa de informații generale;
- Dovada deplină a dreptului de propietate asupra acestui program, a implementării și a asigurării de garanție sau, în cazul în care nu este producător, să prezinte documente din care să rezulte că are dreptul de a comercializa aceasta aplicație, de implementare și acordare a serviciilor de mentenanță;
2. Termenul de livrare si garantia in concordanta cu cerintele din caietul de sarcini .
3. Criteriul de atribuire ”pretul cel mai scazut ”( cu conditia respectarii cerintelor prevazute in caietul de sarcini atasat).
4. Informatii suplimentare se pot solicita in scris la Nr.fax 0258/834600
Click pentru a consulta invitația de participare și caietul de sarcini
FAX RECLAMAȚII
0258.834.600
Noutati
- 7 aprilie – Ziua Mondială a Sănătății: DSP Alba organizează activități de informare şi conştientizare a populaţiei cu privire la importanța atingerii Acoperirii Universale cu Servicii de Sănătate
- Controale premergătoare Sărbătorilor Pascale
- O pacientă diagnosticată cu gripă de tip B a decedat
- Strategia Județeană de Sănătate 2017 – 2020
- Recomandări pentru prevenirea răspândirii gripei, pneumoniilor și infecțiilor respiratorii
- Codul de conduită etică și profesională a personalului Direcției de Sănătate Publică Alba
- Centru de permanență, care asigură serviciile de asistență medicală primară, în regim de gardă, înființat la Alba Iulia
- Situația cazurilor de IACRS, pneumonii și gripe, la nivelul județului Alba, în perioada 5-11 februarie
- Numărul cazurilor de IACRS și pneumonii este în creștere. Sfaturi pentru prevenirea îmbolnăvirii
- Kinetoterapeuții, balneofiziokinetoterapeuții, fiziokinetoterapeuții și prof. CFM pot obține autorizația de liberă practică și de la colegiile teritoriale ale Colegiului Fizioterapeuților din România
Situația plăților zilnice
Click aici pentru descărcare fișier*.
*pentru vizualizare aveți nevoie de Microsoft Excel sau Microsoft Excel Viewer.
Atenționări
Program Audiente
- Director Executiv:
Ec. ALEXANDRU SINEA
Miercuri 10:00 - 12:00
- Director Executiv Adjunct Economic:
Ec. GABRIELA TODEA
Miercuri 12:00 - 14:00