Documentele necesare pentru prelungirea activității medicilor peste 65 de ani

·         Copie buletin

·         Certificat medical emis de Medicina Muncii – A5

·         Certificat medical emis de la Psihiatrie – A5

·         Cerere scrisă de medicul solicitant pentru continuarea activității

·         Certificat membru Colegiul Medicilor – avizat

·         Memoriu justificativ privind continuarea activității, întocmit de către unitatea unde prestează activitatea medicul solicitant

·         Dovada scoaterii la concurs a postului – ÎN CAZUL UNITĂȚILOR SANITARE PUBLICE (NU PRIVATE)


·         DOSARELE SE ÎNREGISTREAZĂ

 

Rezidențiat – sesiunea 19 noiembrie 2017

Ministerul Sănătăţii organizează concurs de intrare în rezidenţiat pe post şi rezidenţiat pe loc în domeniile medicină, medicină dentară şi farmacie la data de 19 noiembrie 2017.

Concursul se desfăşoară în centrele universitare: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Târgu Mureş şi Timişoara.

Concursul se desfăşoară sub formă de test-grilă cu 200 de întrebări pentru fiecare domeniu, identice pentru toate centrele universitare în care se organizează concursul, pe o durată de 4 ore.

Întrebările sunt diferite, în funcţie de domeniu de concurs.

Click pe link-urile de mai jos pentru detalii

Locuri (format .pdf)

Posturi (format .pdf)

Publicația de concurs (format .pdf)

Metodologia (format .pdf)

Tematica și bibliografia

Tematica și bibliografia, domeniul MEDICINĂ

Tematica și bibliografia, domeniul MEDICINĂ DENTARĂ

Tematica și bibliografia, domeniul FARMACIE

Sursa Ministerul Sănătății


 

Lista unităților de asistență medicală autorizate pentru examinarea ambulatorie a candidaților la obținerea permisului de conducere și a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie

Lista unităților de asistență medicală autorizate pentru examinarea ambulatorie a candidaților la obținerea permisului de conducere și a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie:

1.      Ambulatoriul integrat – Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia (toate specialitățile)

2.      Ambulatoriul integrat – Spital Municipal Blaj (toate specialitățile)

3.      Ambulatoriul integrat – Spitalul Municipal Aiud (toate specialitățile)

4.      Ambulatoriul integrat – Spitalul Orășenesc Câmpeni (toate specialitățile)

5.      Ambulatoriul integrat – Spitalul municipal Sebeș (toate specialitățile)


Citeşte mai mult: Lista unităților de asistență medicală autorizate pentru examinarea ambulatorie a candidaților la obținerea permisului de conducere și a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie

 

Tabel nominal cu medicii care pot să-și ridice certificatele de medic primar, ajunse în 12 septembrie 2017


Click AICI pentru a vedea lista cu medicii care pot să-și ridice certificatele, ajunse în 12 septembrie 2017

 

Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice de autorizare a furnizorilor privaţi de servicii de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi de transport medical asistat şi transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanţă și SMURD

ORDIN   Nr. 1519 din  2 decembrie 2009

pentru aprobarea Normelor metodologice de autorizare a furnizorilor privaţi de servicii de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi de transport medical asistat şi transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanţă judeţene şi al municipiului Bucureşti şi a serviciilor mobile de urgenţă, reanimare şi descarcerare (SMURD), precum şi a modelului de autorizaţie emis de direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti

EMITENT:      MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

PUBLICAT  ÎN: MONITORUL OFICIAL  NR. 851 din  8 decembrie 2009

Click pentru a descărca Cerere de autorizare a serviciilor mobile de urgență, reanimare și descarcerare SMURD

Click pentru a descărca Cerere de autorizare a serviciilor de ambulanta județene

Click pentru a descărca Cerere de autorizare a furnizorilor privați de servicii de asistență medicală de urgență prespitalicească și de transport medical asistat și transport sanitar neasistat  

Citeşte mai mult: Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice de autorizare a furnizorilor privaţi de servicii de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi de transport medical asistat şi transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanţă și SMURD

 

Achizitie directa: Lucrări reparații capitale exterior clădire la sediul DSP Alba din B-dul Revoluției 1989, Nr.23, parter cu proiectul tehnic aferent

Direcția de Sănătate Publică Alba, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de achiziție de: “Lucrări reparații capitale exterior clădire la sediul DSP Alba din B-dul Revoluției 1989, Nr.23, parter cu proiectul tehnic aferent”.

Modul de depunere a ofertei  este: la Secretariatul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Loc. Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, Nr.23, în plic sigilat și inscripționat cu ”a nu se deschide înainte de 15.06.2017 ora 12:00”.


Clik aici pentru a citi detaliile: invitație de participare, caiet de sarcini cu lista cantități de lucrări.

 

Ordin privind constituirea consiliilor de experţi pentru evaluarea secţiilor, compartimentelor de obstetrică-ginecologie şi nou-născuţi, din sistem public şi privat

Conform ordinului 427/2017, la nivelul județului Alba, se constituie Consiliul județean de experți în vederea evaluării secțiilor, compartimentelor de obstetrică-ginecologie și nou-născuți, din sistem public și privat, având următoarea componență:

Preşedinte: Ec. Alexandru Sinea, directorul executiv al direcţiei de sănătate publică Alba;

Vicepreşedinte: Dr. Dreghici Popa Daniela, directorul executiv adjunct de sănătate publică;

Membrii: Dr. Butnaru Anton, medic de familie;

               Dr. Sava Elena, medic primar epidemiolog CSECBT;

               Dr. Presecan Mihaela, medic inspecția sanitară de stat;  


                Secretar: Jurist Manea Olivia. 

Click AICI pentru a citi și descărca ordinul 

 
 

Anunț : achiziție directă servicii legislative

Direcția de Sănătate Publică Alba, cu sediul în loc.Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, Nr.23, CF 4331562, cont RO06TREZ00220E365000XXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Alba Iulia, telefon 0258/835243, fax 0258/834600, intenționează să achiziționeze ”servicii legislative” CPV 75111200-9 prin  ”Achiziție directă ”, în conformitate cu prevederile art.7 alin ( 5 ) din Legea 98/2016.

Ofertanții interesați de procedura de achiziție își vor posta oferta în CATALOGUL ELECTRONIC SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro, la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări.

Criteriu de adjudecare: Preţul cel mai scăzut.

Data limită pentru postarea ofertei pe site-ul https://www.e-licitatie.ro, este, 12.04.2017 ora 16:00.

Buget estimativ: 200 lei/lună

Oferta să conțină un pachet legislativ, în format electronic, care să conțină următoarele:

·         Legislația României (forma la zi a actelor normative)

·         Legislația Uniunii Europene

·         Jurisprudența României

·         Jurisprudența Uniunii Europene

·         Jurisprudența CEDO

·         Revista „DREPTUL”

·         Modele de contracte și acțiuni în justiție

·         Doctrină

 

Actele necesare obținerii codului de parafă


·         Copie autorizatie libera practica sau copie certificat membru de la colegiu

·         Adeverinta de la locul de munca sau copie dupa certificatul de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor daca este cabinet privat

·         Formular de obtinere/inscriere in Registrul National al Medicilor(se gaseste pe siteul DSP)

·         Copie certificat medic specialist

·         Actele se depun la Biroul de Statistica si Informatica a institutiei.


 Click pentru a descărca formularul 

 

Pagina 2 din 14

«ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit»

FAX RECLAMAȚII

0258.834.600


Expert tehnic MS privind implementarea ultimei directive de apă potabilă:

ileanavacaru@dspalba.ro -  medic primar igienă, doctor în științe medicale.

Situația plăților zilnice

Click aici pentru descărcare fișier*.

*pentru vizualizare aveți nevoie de Microsoft Excel sau Microsoft Excel Viewer.

Program Audiente

  • Director Executiv:

Ec. ALEXANDRU SINEA

Miercuri 10:00 - 12:00


  • Director Executiv Adjunct Economic:

Ec. GABRIELA TODEA

Miercuri 12:00 - 14:00



Online

Avem 21 vizitatori online
Copyright © 2018 Directia de Sanatate Publica Alba. Toate drepturile rezervate.