menu trigger
menu trigger
Despre noi
Despre instituție
Regulament
Structura organizatorică a Direcției de Sănătate Publică Alba
Cod de conduită etică și profesională a personalului Direcției de Sănătate Publică a județului Alba
Rapoarte activitate
Legislație
Conducerea
Informații publice
Metodologie cadru cu privire la calcularea duratei de completare a unui formular și cu privire la alte aspecte legate de motivarea colectării informației
Buget și Bilanț contabil
Surse financiare
Achiziții Publice
Declarații avere și interese
Transparență instituțională
Avertizor Integritate
Integritate institutionala
LEGEA Nr. 544 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Informații privind protecția datelor cu caracter personal
Studiile de evaluare a impactului anumitor proiecte publice și private asupra sănătății populației
Compartimente
Autorizare sanitară
Supraveghere și control boli transmisibile
Atribuții
Activitate
Metodologii
Boli infecțioase
Evaluarea factorilor de risc din mediu de viață și de muncă
Atribuții
Activitate
Legislație specifică
Ghiduri INSP
Asistență medicală școlară
Medicina muncii
Laborator de diagnostic și investigații în sănătate publică
Atribuții
Acreditări
Microbiologie
Chimie sanitară și toxicologie
Lista și Tariful Analizelor
Legislație
Instrucțiuni recoltare probe
Chestionar de satisfacție a clientului
Evaluarea și promovarea sănătății
Atribuții
Asistență medicală comunitară
Acțiuni 2024 Promovarea Sănătății
Campanii Naționale Promovarea Sănătății 2024
Control în sănătate publică
Sesizări Online
Atribuții
Legislație specifică
Resurse umane/Carieră
Cerere Obținere Certificat Medic Specialist sau Primar
Calendarul de examene, concursuri și calendarul sesiunilor de înscriere la a doua specialitate
Rezidențiat
Atestate de studii complementare emise de MS
Certificate de conformitate (medic, medic dentist, farmacist)
Cod parafă medici
Cursuri, examene, concursuri
Planul acțiunilor tematice 2023
DECIZIE nr. 61/ 14.02.2024
Contabilitate și administrație
Compartimentul de statistică/informatică
Compartimentul Juridic
Compartimentul de Audit Public Intern
Informații utile
Lista Cabinete Vaccinări Internaționale
Legislație gestionare deșeuri medicale
Vaccinare Gupe Populaționale la Risc
Donare de sânge
Acordare gratuită de lapte praf pentru copii
Biocide
Intoxicația cu ciuperci
Ghid pentru înființarea unui centru comunitar integrat
Ghid de completare certificat de deces
Raport anual privind calitatea apei potabile
Tratamente în străinătate
Tarife și prestații în domeniul sănătății publice
Programe de sănătate gestionate în cadrul instituției
Situații de urgență
Inundații
Informații despre Caniculă
Altele
Link-uri utile
Servicii Medicale
Comisii
ORDIN privind constituirea consiliilor de experţi pentru evaluarea secţiilor, compartimentelor de obstetrică-ginecologie şi nou-născuţi, din sistem public şi privat
Comisia Paritară
Comisia de malpraxis
Comisia de soluționare a contestațiilor fișei de aptitudine
Comisia de soluționare a contestațiilor procesului verbal de cercetare a cazului de boală profesională
Comisia – cursuri igienă
Comisia pentru prelungirea activității medicilor peste vârsta de pensionare
Comisie medicală de orientare școlar-profesională
Registrul unic al cabinetelor medicale
Unități Sanitare/Sociale
Unități sanitare publice cu paturi
Unități de recuperare medicală pentru copii cu dizabilități
Unități de îngrijiri paliative
Unități pentru servicii de îngrijiri la domiciliu
Cabinete medicină de familie
Centre de permanență
Centre de îngrijire și asistență pentru vârstnici
Lista furnizorilor de servicii de medicină dentară
Listă furnizori dispozitive medicale
Unități autorizate pentru examinare în vederea obținerii permisului auto
Furnizori de instruire noțiuni igienă
Unități prestatoare de servicii de dezinfecție, dezinsecție și deratizare
Firme prestatoare de servicii funerare
Certificate medicale tip A5
Unități autorizate pentru examinare în vederea procurorii, deținerii portului și folosirii armelor și munitiilor
Contact
Search for:
Home
Asistență medicală comunitară
Asistență medicală comunitară
Legislație
Atribuții și structură
Pentru a vizualiza ORDONANȚA DE URGENȚĂ Nr. 18 privind asistența medicală comunitară cu modificările și completările ulterioare apăsați AICI.
Pentru a vizualiza LEGEA Nr.119 pentru modificarea si completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2017 privind asistența medicală comunitară, iunie 2019, apăsați AICI.
Pentru a vizualiza ORDINUL Nr. 393/630/4236/2017 din 13 martie 2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare în vederea implementării serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale şi combaterii sărăciei apăsați AICI.
Pentru a vizualiza LEGEA Nr. 180/2017 din 18 iulie 2017 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 18/2017 privind asistenţa medicală comunitară, cu modificările și completările ulterioare apăsați AICI.
Pentru a vizualiza HOTĂRÂREA nr. 324 din 23 mai 2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcţionarea şi finanţarea activităţii de asistenţă medicală comunitară apăsați AICI.
Pentru a vizualiza LEGE Nr. 1802017 din 18 iulie 2017 apăsați AICI.
Ordin 740/31.01.2024 privind aprobarea ghidurilor metodologice privind furnizarea serviciilor de asistență medicală comunitară integrată de către asistentul medical comunitar și mediatorul sanitar
Ghiduri/Rapoarte de Acțiuni
GHIDURI DE PREVENTIE PENTRU MEDICUL DE FAMILIE/ GHIDURI DE PREVENTIE IN ASISTENTA MEDICALA COMUNITARA/ GHIDURI DE PREVENTIE IN ASISTENTA MEDICALA COMUNITARA/ GHIDURI DE PREVENTIE IN ASISTENTA MEDICALA SCOLARA
Ghid metodologic privind furnizarea serviciilor de asistență medicală comunitară de către mediatorul sanitar
Ghid metodologic privind furnizarea serviciilor de asistență medicală comunitară de către asistentul medical comunitar
Ghid practic asistență medicală comunitară I
Ghid practic asistență medicală comunitară II
PLAN ACȚIUNI ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ ALBA 2024
PLAN DE ACȚIUNI ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ 2023
Raport DE ANALIZA 2023 AMC ALBA
RAPORT DE ACTIVITATE ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ 2022
Raport actiuni 2020
Raportare indicatori 2020
Sediul Administrativ: Alba Iulia, Bulevardul Revoluției 1989, nr. 23 Sediul Medical: Alba Iulia str. Mușețelului nr. 02
0258 835 243
sanatate_publica@dspalba.ro
Facebook